tirsdag 7. desember 2010

Lek


Dagens tema hos Merete er lek.

Hvis jeg skjønner det riktig kan man lage et innlegg og lenke det inn i bloggen hennes. Dette virker gøy, men det er jo bare en halv time igjen av dagen.. og det var jo slett ikke dette jeg skulle gjøre nå (ref forrige innlegg).

Prøver meg likevel - føler at dette er et veldig aktuelt tema hos oss akkurat nå.
(Kanskje morgendagens tema kan være trøtthet, tror det kommer til å bli veldig aktuelt da..)




"Mamma, mamma se på meg da! Se nå slipper jeg ballongen.."
Men mamma er mest opptatt med å ta bilder av kongler..





Pus leker også av og til..




Og jeg leker på mitt vis..

2 kommentarer:

  1. Artig at førjulsleken falt i smak, - og jeg kan jo se at hos dere er det mye leking som foregår på alle plan.

    Veldig flott å komme på besøk i bloggen din. Skjønner at jeg må innom flere ganger for å få flere doser kreativitet og bildestimulering ;-)
    God onsdag til deg!

    SvarSlett
  2. Så gøy at flere er med!! Koselig med litt nettkalendere også da.
    Nydelig pus du har!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...